mandag den 12. marts 2007

på igen

uha, det er længe siden der er kommet noget ind på siden. Jeg har/er desværre ramt af noget sygdom i min nærmeste familie, så mine ture i biotopen, har været afløst af ture på hospitalet :-(
Men solen er så småt begyndt og skinne igen, og tingene ser lidt lysere ud. Så der skal nok komme en reportage inden længe.
Opgaven i denne omgang er bla en systematiseret gennemgang af de arter dyr og planter der er i min biotop. Rimelig overskueligt, da alle planter i min biotop er forsynet med navneskilte - Ej spøg til side, vil se om jeg kan finde planter der ikke burde være der (”ukrudt”) da min biotop jo ikke er indbegrebet af ”vild” natur, kan det være sjovt og se om der alligevel var lidt vildskab at spore.
Jeg skal også finde forårstegn, hvilket jeg allerede begyndte på sidst. OG JO JEG HØRTE ALTSÅ EN GØG, men vil selvfølgelig se om jeg kan finde flere, måske endda tegn på sommer, hvilket i Århus betyder studerende med en kasse øl, fodbold og en guitar… Måske jeg selv er sommerens budbringer?
Vi ses snart igen

Ingen kommentarer: