torsdag den 22. marts 2007

God bog

Ib efterlyser hvor jeg har mine fugleoplysninger fra, og det skal da ikke være nogen hemmelighed.
Det her er en helt super fuglebog. Den er skrevet af den nu afdøde Benny Génsbøl. Den er meget detaljeret, med gode billeder og tegninger. den kostede kun 170 kr, og indeholder to cd'er med de fuglestemmer jeg også har lagt på min blog.

Kolde facts:
Gyldendals Fuglebog 2006 Jonna Génsbøl og Gyldendalske Boghandel,
Nordisk Forlag A/S, København
1. udgave, 2006, 1. oplag 2006

4 kommentarer:

Mai55 sagde ...

Hej Mads.
Tak for de fakta du er kommet med ang slørugler, jeg har også været inde og læse om dem, og er også vild glad for at vi har sådan en sjover her! Det er min svigerfar der for mange år siden satte kassen op, måske jeg skal have lidt mere info af ham....
Kanon den side du har fundet hvor vi kan ligge en masse billeder ind på vores blog, som du har gjort.
Mvh Mai-Britt

Unknown sagde ...

Hej Mads,
Enig at det er en god bog, som jeg lige har fået, men mangler en indholdsfortegnelse over stemmerne på de medfølgende to cd-er.
Har du fundet en liste over fuglestemmerne på cd-erne ?
:-)
Jeg kan ikke finde nogen nogensteder.

mvh
ErikW

Anonym sagde ...

Hej Mads
Har lige købt bogen, men kan desværre heller ikke finde en indholdsfortegnelse over CD'erne
findes det ikke?

Anonym sagde ...

Har lige fået nedenstående svar fra Gyldendal (efter at jeg har mailet dem (via deres hjemmeside):
Der er desværre sket en fejl da bogen blev trykt, så listen med henvisninger til cd’erne ikke er kommet med. Vi har fået trykt listen og jeg sender den til dig.
Vi beklager fejlen!
Med venlig hilsen
Susanne Bjerkhof
Fagbogsredaktionen
Gyldendal