mandag den 19. februar 2007

Forårsfornemelser

Sikker snestorm på onsdag.
Uha, både tv2 og dr er enige, vi kommer ikke uden om en god gedin snestorm. HVAD ER NU DET FOR NOGET?? Her har man gået og tr
oet man, grundet den globale opvarmning, var sikret tidligt forår, og aldrig mere have brug for sin iskraber og vinterstøvler.
Det skal være løgn, foråret ER på vej. Ud i min biotop for at finde sikre forårs tegn.



Jo, jeg synes nu der er masser af forår, fuglene sang, en andrik havde masser af forårsfornemelser i hans mave da han så en hun, et par af hættemågerne havde smidt vinterfjerdragten, og jeg hørte gøgen kalde.
Der var masser af erantis, vintergækker, påskeliljer, og enkelte krokus.

Jeg så også en hel del nyopsatte fuglekasser, med forskellige hulstørrelser, disse vil jeg opsøge flere gange og følge situationen, og se hvilke fugle der beboer de forskellige kasser.

VINTERSNESTORM NEJ TAK FORÅR OG IS FRA PARADIS JA TAK!



5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Skal vi nu tro på den med gøgen? Det er sku lidt for koldt til bare tær lol. Hvad med en lydfil?

madazz sagde ...

så skal man have sådan en moderne mp3 afspiller...
Jeg er ikke længre end minidisk

Ib Nielsen Birkblad sagde ...

Det lyder godt nok lidt tidlig det med gøgen? Fin ide med at følge fuglekasserne. Du har ret, det er lidt tilovers med sne på spirerne.

madazz sagde ...

Nå, men både min kæreste og jeg hørte den altså!
Og så er jeg ligeglad med hvad der er normalt for årstiden, har også hørt at der er flere bjørne der ikke er gået i hi endnu pga den varme vinter..

KralleMut sagde ...

Hej Mads
Ja, så er det onsdag. Og her i det mørke Vestjylland er der godt nok kommet et tyndt lag hvidt derude henover middagen - men snestorm: Nej:-)